Thursday, February 26, 2009

Kekasih yang tak dianggap

aku mentari...
tapi tak menghangatkanmu...
aku pelangi...
tak memberi warna dihidupmu...
aku sang bulan...
tak menerangi malammu..
akulah bintang...
yang hilang ditelan kegelapan...
selalu... itu yang kau ucapkan padaku...
sebagai kekasih yang tak dianggap...

aku hanya bisa mencoba mengalah...
menahan setiap amarah...
aku sang bulan...

tak menerangi malammu..
akulah bintang...
yang hilang ditelan kegelapan...
sebagai kekasih yang tak dianggap...

aku hanya bisa mencoba mengalah...
menahan setiap amarah...
sebagai kekasih yang tak dianggap...

aku hanya bisa mencoba bersabar...
kuyakin kau kan berubah...
ohhhh....ooo..oo..

aku suke lgu ni..thn lpas mse bgtau gee ade ker die kte lgu ni x best..last2 thn ni die lak cm giler ngn lgu ni..hehe..gee..jgn mrh t'kutuk awk..keh3

1 comment: